• Aqsa as-Syarif

    bantu palestin!
  • RSS Unknown Feed

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • Kalendar

  • Hari-hari yang berlalu

    December 2009
    S M T W T F S
    « Aug   Jan »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Contengan Terbaru

  • Kritikus

    Franky on Yahudi: Siapakah mereka s…
    eziey on Kenapa hijau?
    Nurichiroe Nurichiro… on Cinta Sufi
    Shah_crew@yahoo.com on Yahudi: Siapakah mereka s…
    Shah_crew@yahoo.com on Yahudi: Siapakah mereka s…
  • Pusat Operasi

  • Archives

  • Kategori

  • Advertisements

Sentiasa bersemangat!!!

Kembali menconteng semula blog yang sudah lama sunyi tanpa sebarang coretan.

Tulisan kali ini untuk meniupkan lagi semangat untuk belajar dan mungkin untuk meneruskan ke peringkat yang lebih tinggi. Tiada banyak perkataan yang hendak dicoretkan, tetapi meletakkan wajah-wajah yang mungkin memberi inspirasi dan semangat kepada diri untuk terus ke hadapan. Tahniah buat Abang Long dan Kak Hana yang menerima MBA daripada MSU pada 10 Disember lepas di Dewan Tun Hussein Onn, PWTC. Ini untuk kali ketiga abang Long konvokesyen.

Abang Long, Syifa' & Kak Hana

Bersama Mak dan Ayah

Agak-agak apa la Syifa' fikir bila tengok mak sedaranya macam tu...

Ayat ayah yang tak boleh lupa. ” Tahun depan ke Johor lak”.

Ada orang tersenyum jer dengar ayat tu…

InsyaALLAH… 🙂

Advertisements

2 Responses

  1. Assalam mu alaikum wr wbt
    Abang Long tiga kali konvo. Akak Hana juga tiga kali konvo. Hanya konvo pertama mereka tak bersama, sebab belum kenal antara stu dengan lain.
    Konvo pertama di kolej masing-masing masa dapat diploma. Konvo kedua di KUTPM semasa dapat Bacelor (KUTPM tu masa ni namanya MSU). Konvo ketiga di MSU dapat MBA. Tahniah kerana menjadi inspirasi kepada adik-adik…
    Syifa’ pelik tengok ayah dan ibu pakai jubah konvo..
    Nanti Syifa’ nak pakai jugaaa…

    Walaupun zaman sekolah dulu abang long x banyak dpt A mcm adik2 dia…tp menunjukkan contoh yang baik smpai peringkat sarjana. So skang terpulang pada diri sendiri nak teruskan @ x.
    Syifa’ tak kenal ibu ngn ayahnya masa tu…hehehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: